کشکول

خرید بک لینک
گزارشی از دومین آیین نکوداشت حضرت فردوسی در «خانه باران» یزدخانواده استاد احمدعلی مهدی نژاد -پیشکسوت هنر تئاتر یزد- با همراهی و همکاری اداره کل میراث فرهنگی یزد، بویژه آقایان آخوندی مدیرکل و مجید عربی معاون صنایع دستی، برای دومین سال پیاپی، آیین نکوداشت حضرت فردوسی را از ۳۱ اردی بهشت تا ۴ خرداد ماه سال ۱۴۰۲ در «خانه باران» برگزار کردند.امسال، رویکرد برگزار کنندگان (خانواده مهدی نژاد و داره کل میراث فرهنگی یزد) این آیین فرهنگی توجه بیش از پیش به نوجوانان و جوانان بود بگونه ای که دو نقال جوان (ملیکا شیخ العارفین و ابوالفضل صباغیان) که از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی امسال استان هستند، یک شب در میان اجرای نقالی داشتند.✓ البته در هر ۵ شب، میهمانان بیننده نقالی مرشد مسعود اکرمی از نقالان نامی یزد و کشور هم بودند.سپاس گزاری از چهرههای خوشنام فرهنگی و هنری یزد نیز، بخشی از برنامه هر شب این آیین بود.✓ سپاس گزاری از بانو توفیق نیا، آموزگار فرشته خویی که هرچند با بیماری سختی دست به گریبان بود ولی دست از آموزش دانش آموزان یا به گفته خودش - بچه هایش- برنداشت.امسال از شماری از اهالی فرهنگ و هنر یزد سپاس گزاری شد:✓ از استاد احمد قادریان، پیشکسوت آموزش و پرورش -دبیر شیمی- که حق استادی برگردن بسیاری از هنرمندان نمایش یزد دارد!✓ از استاد علی محمد مهنام پیشکسوت موسیقی و نوازنده ویولن که در کار آموزش موسیقی پیشینه ای بیش از ۵۰ سال دارد.✓ از بانو سرمد، یکی از هنرمندان تجسمی یزدسپاس گزاری از پزشک متخصص ارتوپدی که سال هاست برای کودکان داستان می نویسد و پژوهش می کند.✓ از دکتر سید محمد مهدی مدرسی، استاد دانشگاه و سرپرست انجمن شااهنامه فردوسی یزد✓ از محمدتقی احتیاط، پیشکسوت هنر تئاتر استان و یکی از کشکول...

ما را در سایت کشکول دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 74 تاريخ: شنبه 31 تير 1402 ساعت: 21:47

برای «ماه منیر» سینمای ایرانفریماه جان فرجامی، این دیگر چه فرجامی بود که برای خودت و برای ما رقم زدی؟چرا با پاسخ دادن به «تماس شیطانی» نارفیقان، «خط قرمز» را شکستی و گلوله هایی از «سرب» داغ بر دل ما و خاطرات زیبایی که با تو داشتیم، نشاندی؟تو که داستان خونبار و دردناک «تیغ و ابریشم» را با گوشت و پوست لمس کرده بودی، چه شد که دل رنجور «مادر» را شکستی؟تو که برای یافتن «عشق گمشده» ات، خود را در این سینمای نامهربان و بی وفا به «آب و آتش» زده بودی، حقت نبود که این چنین «بی پناه» در تنهایی و بی کسی «ساغر» تهی از باده بنوشی.بانوی نازنین، فریماه جان فرجامی دوست داشتنی، «پرده آخر » زندگیت را اصلا دوست ندارم.«ماه منیر» جان؛ شما برای من همچون گل «نرگس» بر آفاق سینمای ایران جاودان خواهی ماند.#فریماه_فرجامی #هنرمندان_فراموش_شده #ناصر_تقوایی #بیتا_فرهی #گلچهره_سجادیه #مرگ_غریبانه_بازیگران #هادی_اسلامی #مهدی_فتحی #احمد_آقالو #حسین_پناهی #حسن_حامد #کیومرث_پوراحمد #سینمای_بی_رحم#نرگس #پرده_آخر #سرب #مادر #تیغ_و_ابریشم#اجاره_نشینها #تماس_شیطانی #آب_و_آتش #بی_پناهدل نوشته ای ازعلیرضا خورشیدنامنوشته شده توسط خورشید در 2:46 |  لینک ثابت   •  کشکول...

ما را در سایت کشکول دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 72 تاريخ: شنبه 31 تير 1402 ساعت: 21:47

صفحه بندی